Subject: RE: Metsalille tee ristumiskoht riigiteega
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:01:18 +0300

Tere.

Käesolevaga edastame kooskõlastamisele märkuste alusel korrigeeritud
Metsalille tee riigiteega ristumiskoha projekti.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 1. oktoober 2024 13:48
To: Reio Vesiallik <[email-masked]>
Subject: Metsalille tee ristumiskoht riigiteega

Tere,

Olete esitanus meile kooskõlastamiseks töö nr P23099 „ Metsalille tee
ristumiskoht riigiteega“

Projekti osas on järgmised märkused:

1.	Palume vaadata üle projekteeritud ristumiskoha pöörderaadiused.
Projekteeritud ristumiskoht on raadiustega 15  ning riigiteega kokkupuutel
on

ristumiskoha laius 39 m.

Siin saab antud ristumiskohta lahendada väiksemate pöörderaadiustega.

2.	Projektis on näidatud rajatava tee äärde kraavitus, mis ulatub
väljapoole teekaitsevööndit. Antud lahenduse annab võimaluse hiljem kraavi
pikendada

veelgi ning juhtida riigitee äärsesse teekraavi täiendavat vett, ilma et
meid antud lahendusest teavitatakse ja projekti juurde kaasatakse (kuna

projekteeritud kraav ulatub täna juba väljaspoole teekaitsevööndit).

Meie üldine nõue on, et riigitee äärde täiendava vee juhtimine ei ole
lubatud. Ainult erandjuhul ja siis tuleb esitada vooluhulkade arvutus
riikliku

eesvooluni. Projekteerija peab hindama truupide läbilaskevõimet kuni
riikliku eesvooluni ja kinnitama et lisanduvad vooluhulgad ei kujuta ohtu

riigitee teemuldele.

Korrigeeritud projekt palume esitada uuest kooskõlastamiseks e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.